۱۳۹۵ آذر ۶, شنبه

برترین آرایشگاه عروس های سرزمین ایران به علاوه جدیدترین طریقهای آرایش عروس

برترین آرایشگاه عروس های سرزمین ایران + مدرنترین نکتههای آرایش عروس

عکس های تازه ترین مدل های آرایش عروس  آرایشگاه عروس : منو عالی ترین آرایشگاه عروس خانم  های ایرانبه علاوه  عکس های جدیدترین شیوه های زیباسازی عروس  :

علاقه مندان عزیز می توانند از لیست فوق سایت بخش کانون های تشریفات عروسی مکانآرایشگاه های مورد نظر خود در استان مربوط به خودشان را جست وجو کنند . برای راحتی افراد این کانون ها به جداسازی شهر و منطقه قرارداده شده اند .

لغت آرایش که در واقع در برابر واژه آرایش قرار دارد به معنای اضافه کردن می باشد.کلمه پیرایش نیز به معنای کم کردن میباشد.

.

آلبوم ها و عروس های آماده را ببینید

برای انتخاب آرایشگاه فقط به مشاهده آلبوم‌ها اکتفا نکنید. قبل از اینکه قرار داد ببندید از منشی آرایشگاه بپرسید که چه روزهایی عروس دارند و عروس خانم‌ها چه ساعتی آماده می‌شوند؟ در یکی از همان روزها به همراه یک یا دو نفر دیگر به آرایشگاه بروید و آلبوم‌ها را با عروس‌های آماده شده مقایسه کنید. در انتخاب مدل‌های آلبوم از دخترخانم‌های زیبا و خوش‌چهره استفاده می‌شود و لباس و جواهرات گران‌قیمت هم در بهتر شدن عکس‌ها تاثیر دارند. بعضی از آلبوم‌ها هم قدیمی هستند. گاهی اوقات روتوش عکس‌ها به قدری زیاد است که چهره واقعی عروس را نشان نمی‌دهد. در نتیجه این احتمال وجود دارد که وقتی عروس‌های آماده شده همان آرایشگر را می‌بینید، توی ذوق‌تان بخورد. به هر حال هنر آرایشگر خوب این است که با کمک گریم مناسب، زیبایی‌های چهره هر فردی را بیشتر به معرض نمایش بگذارد.

تست گریم قبل از عروسی

یک اقدام خوب برخی از آرایشگران این است که یک هفته تا ده روز قبل از عروسی، زمانی را برای تست گریم عروس تعیین می‌کند. ممکن است این تست در قرارداد شما هزینه جداگانه‌ای داشته باشد اما می‌ارزد که برای آسایش خیال خودتان این هزینه را پرداخت کنید. اگر تاج و تور را به‌طور جداگانه تهیه کرده‌اید در روز تست گریم آنها را همراه‌تان داشته باشید. هنگام تست به اندازه کافی فرصت دارید تا نظرات‌تان را به آرایشگر بگویید و البته ببنید که چه نوع آرایش و کدام مدل مو به چهره شما بیشتر می‌آید. این روز بهترین زمان برای مشورت با آرایشگر است تا هر دو با همفکری هم به نتیجه دلخواه برسید. در این صورت استرس شما در روز عروسی کمتر می‌شود. البته درایران کمتر پیش می‌آید که آرایشگران این تست را برای شما انجام دهند اما با کمی جست و جو می‌توانید آرایشگرانی را پیدا کنید که در قراردادشان تست گریم هم دارند. این را هم بدانید که آرایشگران فقط بعد از تنظیم قرارداد اصلی این تست را برای شما انجام می‌دهند نه قبل از آن.

آرایشگاه نزدیکی را درنظر بگیرید

بهتر است آرایشگاه عروس شما تا حد امکان به محل برگزاری مراسم نزدیک باشد. اگر می‌خواهید در محدوده غربی تهران جشن بگیرید، آرایشگاه را در انتهای محله‌های شرقی انتخاب نکنید. شاید هزینه آرایش شما ارزان‌تر تمام شود اما به این فکر کنید که در روز عروسی ممکن است استرس زیادی داشته باشید و یک اتفاق غیرمنتظره برنامه زمانی رسیدن به آتلیه و سالن عروسی را به هم بزند. این نکته به ویژه در مورد عروسی‌های فصل پاییز و زمستان بیشتر اهمیت دارد چون یک باران یا برف ناگهانی برنامه‌های را به هم می‌زند. پس نسبت به یک آرایشگاه خاص تعصب نداشته باشید. این روزها آرایشگران خوب در همه جای شهر پیدا می‌شوند. فقط باید آنها شناسایی کنید و نمونه کارهای‌شان را ببینید.

در ادامه می توانید تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروس را مشاهده کنید.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر