۱۳۹۵ آبان ۲۶, چهارشنبه

روش های برگزیدن جذابترین پینک کابینت آشپزخانه

روش های برگزیدن زیباترین رنگ کابینت آشپزخانه


نکته های برگزیدن جذابترین پینک کابینت آشپزخانه: برگزیدن پینک برای زیباسازی آشپزخانه

و ویژه کابینت ها در طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی دارامی باشد و روش های انتخاب جذابترین

پینک کابینت آشپزخانه به افراد در این زمینه کمک میکند. پینکها مي توانند ظاهر آشپزخانه راتغيير دهند و

 احساس آن را متفاوت کنند،حتي مي توانند دلگير ترين و یک شکل ترين آشپزخانه را هم تغيير دهند. البته توجه به ابعاد

فضاي آشپزخانه براي  برگزیدن درست پینکها خیلی بااهمیت مي باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاريک است نياز به رنگهاي گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند.

همچنين يک فضاي بزرگ و بي روح نيازمند رنگهايي تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ هميشه شيک  است. کمي جسارت نياز  است تا بتوان از رنگ هاي شاد و زنده استفاده کرد.

 استفاده از  رنگ کابینت  که با چيدمان کلي آشپزخانه هماهنگ باشد. بايد به اين نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغيير مي کنند. روشنايي طبيعي روز شدت رنگ را افزايش  مي دهد ولي نورپردازي هوشمندانه مي تواند درجه رنگ و حس القايي آن را تغيير دهد.


رنگ هاي روشن غالب تر از رنگ هاي تيره به نظر مي رسند ز يرا رنگ هاي روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر مي رسند  و  همين  امر  موجب جلب  توجه  بيشتر  مي شود. اين 

  قاعده را  مي توان در  رنگ آميزي  و  انتخاب رنگ دکوراسيون  آشپزخانه براي بيشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به کار ،برد.  اگر  فضايي  داراي  مقادير متوسطي  از رنگ تيره و  مقادير   اندکي رنگ روشن  باشد چشم به فضاي  روشن تر جلب مي شود . بنابراين مهم است که براي جلب توجه از رنگ قوي با نور زياد استفاده شود.

رنگ قرمز از آن دسته رنگ هاي مدرني است که طرفداران خاص خود را دارد. بايد توجه داشته باشيد که اگر اين رنگ را براي فضاي داخلي خود استفاده مي کنيد نياز مند فضايي نسبتا بزرگ است

. چرا که رنگ قرمز در فضاهاي کوچک شما فضاي شما را گرفته تر مي کند به خصوص اگر در ترکيب با رنگ هايي همچون سياه در فضا بنشيند، نکته ي مهم ديگر اين است

که اگر شما رنگ قرمز را براي فضاي داخلي خود انتخاب مي کنيد براي روي اپن خود لوازم و وسايل کمتري قرار دهيد چرا که رنگ قرمز به اندازه ي کافي فضاي شما شلوغ مي کند .

رنگ هايي به طيف سبز به خوبي مي تواند براي آشپزخانه هاي خاص در نظر گرفته شود. براي ترکيب رنگ سبز با ساير رنگ ها رنگ زرد مي تواند بهترين گزينه باشد. رنگ سبز براي کابينت ها رنگي است که بيشتر خاص پسندان از آن استفاده مي کند و به خوبي مي تواند در کنار ساير لوازم و وسايل شما بدرخشد.

رنگ بنفش به خصوص طيف پر رنگ آن حتما بايد در ترکيب با رنگ هايي مثل سفيد در فضاي داخلي شما قرار بگيرد چرا که سبب گرفتگي فضاي داخلي شما مي شود. وقتي از رنگ بنفش ب

راي فضاي داخلي خود استفاده مي کنيد توجه داشته باشيد که المان هايي از اين رنگ را در ساير بخش هاي مرتبط با فضاي آشپزخانه به کار ببريد اين عمل به خوبي به هماهنگ شدن و يک پارچه شدن فضاي داخلي شما کمک مي کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر