۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

موقع ساخت وب سایت استفاده از زبان پی اچی پی مناسب تر است یا ای اس پی ؟

در هنگام ایجاد تارنمای اینترنتی استفاده از زبان پی اچی پی بهتر میباشد یا ای اس پی ؟

این دو زبان برنامه نویسی تحت وب ، متداول ترین |زبان ها|کدها} برای ایجاد سایت های پویا میباشند . از نظر کاربرد میتوان گفت که هر دو یک کاربرد دارد و تفاوت آنها در نوع نوشتن خطوط برنامه آنها میباشد. بسیاری از افراد که اطلاع زیادی از نحوه عملکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال گرفتن جوابی برای این سوال میباشند که کدامیک از این برنامه نویسی ها بهتر میباشد . در واقع این مسئله بعضا باعث میشود که بحث ها و اختلاف نظرهایی میان طراحان به وجود بیاید.

به این خاطر که بیشتر طراحان سایت تنها به یکی از این دو زبان تسلط دارند به سرعت در پاسخ با چنین سوالی اقدام به دفاع از برنامه ای میکنند که خود بر آن توانا میباشند.

برخی از بازدیدکنندگان برای  نسخه اندروید وب سایت و یا این مسئله که ظاهر یک وب سایت مهم تر است یا محتوا ؟ نیز دچار اختلاف نظر میبانشد ، و یا حتی در رابطه با اهمیت کم حجم کردن سایز و حجم تصاویر در طراحی سایت و یا اهمیت بیشتر به کیفیت تصویر نیز ممکن است دچار اختلاف سلیقه باشند ، اما بیشترین سوال از ما در این زمینه  تفاوت بهینه سازی سایت در میان ای اس پی و یا پی اچ پی میباشد که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد.

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر