۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

تاثیر کاربرپسندی پایگاه در فروش آنلاین بخش چهارم

اثر یوزر فرندلی بودن سایت در بازاریابی اینترنتی بخش چهارم

رنگ آمیزی مناسب
وجود رنگ بندی مناسب در صفحاتتان نیز باعث بالا رفتن یوزرفرندلی شدن وب سایت شما میشود . فرض کنید سایت شما دارای پس زمینه ای تیره و فونتی قرمز است ، در این چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند دقیقه در وب سایت شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ آمیزی وب سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم بازدیدکننده را خسته نمیکند ، این مسئله در میزان ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار مهم میباشد .

قرار دادن قسمت نظرات در سایت
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و بررسی نظرات آنها تمامی کمبود های وب سایت خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، سایت خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند نمائید . استفاده از نظرات کاربران میتواند تاثیر زیادی برای وب سایت شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن آدرس های وب سایت
یکی دیگر از مسائل پر اهمیت در زمینه کاربرپسندی وب سایت شما ، سالم بودن لینک های صفحاتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا آیکون های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی تحت عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این لینک را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی لینک شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد کرد .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر