۱۳۹۵ خرداد ۱۰, دوشنبه

شیوه هایی برای دوچندان شدن زیبایی و جذابیت با بازسازی مو

عنوان: نکته هایی درمورد جراحی دماغ استخوانی

این مقاله در مورد عمل بینی می باشد.

امروزه انواع مختلف جراحی های زیبایی در میان بسیاری از افراد جامعه از طرفداران زیادی برخوردار است به همین دلیل آشنایی با انواع جراحی پلاستیک و زیبایی به آنهایی که قصد انجام جراحی زیبایی خاصی را دارند کمک بسیار زیادی میکند و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار میدهد.

جراحي پلاستيک را مي توان به دو گروه اصلي تقسيم کرد : جراحي هاي ترميمي و جراحي هاي زيبايي

جراحي پلاستيک ترميمي براي بازسازي شکل و عملکرد هريک از قسمت هاي مختلف بدن که در اثربيماري ، حوادث يا اختلالات مادرزادي از شکل طبيعي خارج شده اند انجام مي شود اما جراحي زيبايي معمولا” فقط براي بهتر شدن و زيباتر شدن شکل ظاهري صورت و بدن انجام مي شود.

رينو پلاستي ( جراحي زيبايي بيني)

رينو پلاستي يک عمل جراحي زيبايي بسيار رايج است که براي تغيير شکل و فرم بيني انجام مي شود. اين جراحي به دلايل مختلف از جمله بازسازي و يا ترميم ، اصلاح نقصهاي مادرزادي ، کاهش مشکلات تنفسي و يا صرفا” براي زيبايي انجام مي شود.

اتوپلاستي ( جراحي زيبايي گوش)

اين عمل بيشتر براي نزديک کردن لاله گوش به سر ، کوچک کردن و اصلاح گوشهاي بسيار بزرگ و برجسته به کار مي رود اما گاهي نيز براي ترميم و اصلاح گوشهاي آسيب ديده به کار مي رود. معمولا” اعمال جراحي زيبايي بر روي کودکان انجام نمي شود.

تزريق ژل   ژلي که در طب استفاده ميشود قوامي شبيه ژله خوراکي دارد . اين ژل از موادي درست شده است که براي بدن بي ضرربوده و داراي ماندگاري طولاني باشد . ژلهاي مختلفي توسط کارخانه هاي متفاوتي براي مصارف پزشکي تهيه و توزيع شده اند لذا فرمولهايي با کيفيتها وقيمتهاي متفاوتي وجود دارد.

تزريق ژل تحت بي حسي موضعي و توسط سرسوزن خيلي نازک انجام ميشود و تقريبا بي درد است . لب ها اصلي ترين جزء يک سوم تحتاني صورت هستند و در بروز احساسات و جذابيت هاي فردي سهمي اساسي دارند. در حالت معمول اگر از روبرو به صورت فردي نرمال نگاه کنيم خطي که از قرارگيري لبها روي يکديگر حاصل ميشود به اندازه فاصله بين مردمک دو چشم است يعني کمي بزرگتر از فاصله بين پره هاي بيني است . اگر از نماي نيم رخ به چهره فردي نرمال نگاه کنيم لب پائين حدود 2 ميليمتر عقب تر از لب بالا قرار ميگيرد و چانه نيز عقب تر از لب پائين است.

   در این مقاله نکاتی در مورد کاشت مو گفته شده است.











هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر