۱۳۹۴ اسفند ۳, دوشنبه

انتخاب لوکس ترین مبلمان برای دکور خانه های نقلی

انتخاب مناسب ترین مبلمان برای دکوراسیون داخلی منزل

انتخاب میز ناهارخوری مناسب از لحاظ فضای آشپزخانه و یا انتخاب جنس میز اهمیت فوق العاده ای در دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت.


تزیین میز غذاخوری بسیار زیبا به شما در طراحی زیبا و جذاب منزل کمک زیادی میکند و تزیین میز غذاخوری دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

میز پذیرایی چه از نظر کاربردی و چه از لحاظ زیبایی و دکور از مهمترین عنصرهای اتاق پذیرایی است. یک میز زیبا می‌تواند نقطه توجه اتاق شما باشد و شگفتی میهمانان را برانگیزد. باز هم می خواهیم برویم سراغ شکستن قوانین ننوشته، می خواهیم به شما بگوییم که برای تزیین میز غذای تان از دو رنگ بشقاب استفاده کنید و آن ها را یکی در میان بچینید و از جلوه زیبای میز غذای تان لذت ببرید. حتما که نباید همه بشقاب ها یک رنگ باشند، اگر قرار است مهمانی ای با دوستان صمیمی تان برگزار کنید این ترفندهای دکوراسیونی به شما کمک می کند تا لحظه های شاد تری داشته باشید و بیشتر از دورهمی تان لذت ببرید.


ترکیب رنگی های جذاب برای میز های غذا

ترکیب های رنگی معجزه گر را فراموش نکنید. آن ها به میز غذای تان روح می بخشند و حس و حال آن را حسابی عوض می کنند.
بشقاب های سفید معجزه گر

اگر وقت کمی برای چیدن میز غذایتان داشتید و از قبل هم برای آن برنامه ای نداشتید، کافی است که به بشقاب های سفید و کمی لعاب دار خود اعتماد کنید. رنگ سفید آن ها به تنهایی بار جذابیت میز تان را به دوش می کشند و باعث می شوند تا کسی متوجه نشود که شما برای چیدن میزی به این زیبایی وقت کمی صرف کرده اید، در واقع هیچ کس باورش نمی شود.
 

دستمال سفره یادتان نرود

وقتی رومیزی را انتخاب کردید و آن را روی میزتان انداختید، نوبت دستمال سفره می رسد که هم می توانید آن را با طرح دلخواه تان از فروشگاه ها بخرید و هم خودتان آن را درست کنید. برای درست کردن دستمال سفره در خانه باید پارچه خوشرنگ و زیبایی را در ابعاد ۴۰ در ۴۰ برش دهید و دورشان را بدوزید. به همین راحتی کار تمام می شود و دستمال سفره تان آماده است، اما اگر از دستمال های کاغذی طرح دار استفاده می کنید، دقت داشته باشید برای قرار دادن دستمال روی بشقاب آن را طوری بگذارید که طرحش دیده شود و مشخص باشد.

در مورد دستمال های ساده و تک رنگ یا دستمال های پارچه ای، لوله کردن دستمال بهتر است و در زیبایی میز هم بیشتر تاثیر می گذارد. البته به طور معمول از حلقه های خاصی برای این کار استفاده می شود تا دستمال سفره به صورت حلقه روی میز باقی بماند، اما اگر این حلقه ها را در دسترس ندارید، می توانید از روبان هایی با عرض دو سانتی متر و متناسب با رنگ دستمال استفاده کنید. روبان را صاف روی دستمال سفره بپیچید و انتهای آن را پاپیون کوچکی بزنید و پس از آن تا جایی که می توانید پاپیون را با دست صاف و مرتب کنید تا همه دستمال ها و پاپیون هایشان شبیه یکدیگر باشد. برای انتخاب رنگ روبان ها هم خوب است رنگی نزدیک به رنگ رومیزی یا رانر انتخاب کنید چون هرچه تعداد رنگ های روی میز بیشتر شود، فضا شلوغ تر و بی نظم تر به چشم می آید. البته حتی می توانید قاشق و چنگال ها را هم جفت کنید و با همان روبان ها به هم ببندید تا ترکیب و هماهنگی بیشتری روی میزتان ایجاد شود.

 استفاده ا ز مبلمان مناسب و با رنگ روشن در زیبایی  دکوراسیون اتاق خواب نقش مهمی دارد.

 دکوراسیون - دکوراسیون - دکوراسیون 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر